FAQ
Kde si můžu zboží vyzvednout?
V případě, že jste se rozhodli si zboží vyzvednout na prodejně, tak cesta k nám je poměrně jednoduchá. Dojedete na zastávka Dlouhá Třída - tramvaj číslo 2, 6, 8, 14, 15, 26, zastávka metra Náměstí Republiky)
Najdete nás na adrese
Soukenická 1088/10
110 00 Praha 1
Jak máme otevřeno
Každý den (pondělí-neděle) od 8:00-20:00
Telefonní kontakt: +420 731 069 999
Jak dlouho bude balíček na výdejně?
Balíček je na výdejně připraven 7 dní. Pokud víte, že si balíček nestihnete vyzvednout napište nám a my Vám ho tady necháme déle.
Kdy je doprava zdarma?
Doprava zdarma platí při objednávce nad 1 500 Kč.
Zboží nelze přidat do košíku, kdy bude skladem?
Snažíme se pro Vás zajistit ty nejlepší ceny, proto nám naskladnění někdy trvá trošku déle. Pokud si u dané položky zaškrtnete políčko „Mám zájem“ dáme Vám ihned po naskladnění vědět.
Je možné objednávky editovat?
Uskutečněné objednávky již není možné z technických důvodů editovat. Jedinou možností je objednávku stornovat. V tomto případě prosím počítejte, že se může Vaše objednávka pozdržet a expedovat až následující pracovní den.
Jak postupovat při reklamaci? Dorazil mi poškozený balík, co dál?
Všechny informace ohledně postupu při reklamaci najdete na "Reklamace". V případě nejasností nás kontaktujte na emailu: reklamace@bezvavlasy.cz
Proč nemůžu nakupovat zboží, které jsem dříve nekupoval/a?
Značka L´oreal zavedla nová pravidla, kdy musí prodejci, kteří odebírají jejich zboží z oficiálního distribučního centra, prodávat vybrané profesionální produkty pouze profesionálům, tedy živnostníkům s kadeřnickou živností.
Jak nakoupím profesionální produkty značky L´oreal a Matrix?
Po přihlášení ve svém účtu v záložce Základní údaje vyplníte své IČ, které se ověří v systému ARES. Po ověření, že je IČ na kadeřnickou živnost se vám „odemknou“ vybrané profesionální produkty a budete si je moct zakoupit.